KARMA te scapa de babaiala?

10 Apr

O intrebare destul de interesanta, nu acum mult timp mai exact 2 zile am mai cautat pe internet “speranta” pentru problem noastra, am gasit ceva mai diferit decat  tratament sau terapii la psiholog , de fapt pot spune ca e un fel de autoterapie si anume KARMA caci despre ea este vorba, care exista de milenii si care in mare se refera la realizarea unui echilibru emotional perfect fapt care duce la disparitia oricarei forme de boala acuta sau cronica. Am gasit o carte intitulata ”  Karma de fiecare zi” scrisa de Carmen Harra, care contine vreo 100 de pagini in care ne este explicata pas cu pas cum functioneaza Karma, cum putem sa o practicam cu succes si cum ne scapa de boli .La inceput m-am gandit 100 de paginiiiiii…sigur ma plictisesc repede , insa cand am inceput sa o citesc a inceput sa ma captiveze total , va zic sincer ca am citit doar cateva lucruri ce m-a interesat dar sigur imi fac timp sa o citesc pe toata . Eu cred sincer ca daca urmam sfaturile de acolo sigur scapam de balbaiala , trebuie doar sa ai vointa sa urmezi pasii catre o cale spirituala mai buna  si organismul se conformeaza  si el. Cartea cred ca se poate gasi pe google ,dar daca totusi aveti probleme in a gasi-o puteti lasa adresa de e-mail  undeva pe blog si eu va trmit cartea prin mail. Multa sanatate.

21 Răspunsuri to “KARMA te scapa de babaiala?”

  1. Marina Rasnoveanu 22 aprilie 2010 la 20:57 #

    Si eu sunt interesata de traducerea lui Awel, cred ca e o solutie. Poate singura. In celelalte nu cred. Eu nu am o problema atat de pregnanta cu problemele de vorbire, insa e ceva. Ma gandesc insa uneori, oare chiar atat de complicata o fi treaba asta de nimeni nu i-o fi dat de cap pana acum?!! Multumim pentru blog.

  2. cpradmin 28 aprilie 2010 la 20:45 #

    Buna Marina, chiar incepusem sa cred ca nimeni nu este interesat cu adevarat de tema asta, insa vad ca , cativa dintre voi chiar vreti sa faceti ceva nu numai sa va “plangeti de mila”. Din pacate traducerea lui Awel s-a cam pierdut , cel putin asa mi-a spus , insa daca vrei iti pot descrie exact din ce am citit eu , cum functioneaza metoda si cum se aplica. De curand mi-am facut cont pe un site din California unde exista o clinica care trateaza balbaiala de ani buni , cu succese reale , si corespondez cu un medic de la care am aflat multe lucruri interesante. Insa din nou la un momentdat trebuie sa mergi la el sa te consulte..ceea ce nu este o optiune. insa am aflat ca balbaiala este o problema fizica si ca emotiile doar o inrautateste. (ciudat faptul ca eu cand vorbesc singur prin casa nu ma balbai absolut deloc, poate foarte putin din reflex) Am aflat si cum o poti diminua foarte mult aplicand niste metode simple. Nu stiu cum sa facem sa comunicam mai bine , o sa postez lucrurile astea in scurt timp dupa care o sa le aplicam si o sa discutam daca are vreun efect sau nu . Am inteles tristul adevar ca, cu balbaiala o sa ne luptam toata viata, dar macar invatam sa o controlam astfel incat momente de balbaiala sa existe cat mai rar. In legatura cu faptul ca la tine nu este o problema foarte pregnanata tin sa precizez ca nici la mine nu era pana sa fiu nevoit sa fac prezentari orale saptamanal pe la facultate, unde trebuie sa am fluenta buna…ca doar stii cum e lumea cand te aude ca te incurci in cuvinte. Dar eu cred ca o scoatem la capat doar daca vrem cu adevarat si luptam pentru asta. Multa sanatate si astept un raspuns de la tine !

  3. Marina Rasnoveanu 28 aprilie 2010 la 20:53 #

    Da, ti-as multumi daca ai incerca sa descrii aici cum functioneaza acea tehnica. Si eu cred ca problema asta, oricat de mica sau mare ar fi ea, are la baza o cauza fizica, nu una emotionala cum vor psihologii sa arate. Daca gresesc, asta e, my mistake, dar eu nu am auzit de careva care sa vindece sau chiar sa amelioreze problemele de vorbire astfel. Ma intreb uneori, oare care o fi mecanismul, care o fi adevarata cauza, de o problema aparent minora ( cel putin pentru noi) nu poate fi rezolvata macar in strainate, unde stiu ca se finanteaza tot timpul studii etc. Dar.. asta.. Multumesc si eu pentru raspuns si iti voi urmari blogul.

    • cpradmin 29 aprilie 2010 la 19:25 #

      Buna din nou Marina, vad ca metoda Airflow este cea mai cautata asa ca am postat esentialul care sta la baza metodei , cum se aplica si care sunt inconvenientele. Astept sa citesti postul, sa incerci sa aplici metoda cat de cat si sa imi spui ce parere ai , eu personal uit sa aplic metoda cand vorbesc mai mereu , sunt mai lenes in privinta asta ,dar o sa ma straduiesc mai mult ca sa vad daca e buna metoda sau nu .
      In legatura cu traducerea nu stiu daca e de cea mai buna calitate insa am incercat sa traduc ideile exact asa cum sunt,de aceea unele expresii sunt mai ciudate, insa daca sunt probleme de intelegere a metodei nu ezita sa ma intrebi. In scurt timp o sa postez niste filmulete foarte interesante cu interviuri cu balbaiti cu si despre terapia lor, precum si dezvaluiri a celor care au scapat de aceasta problema. Numai bine!

  4. grigore86 28 mai 2010 la 19:13 #

    salut.am citit postarea ta in legatura balbaieli.si eu sunt balbait si am fost la logoped dar sincer nu a dat rezultat .as fi interesat de carte daca se poate sa mi-o trimiti si mie.stima
    gigi_foryou@yahoo.com

    • cpradmin 10 iunie 2010 la 23:49 #

      Salut , iti promit ca atunci cand fac rost de traducere ti-o trimit, deocamdata nu am timp sa traduc dar cred ca o sa ma apuc serios in curand. Stiu ca nu ai rabdare , stiu ca balbaiala e o problema care nu suporta amanare, dar oricum metoda Airflow necesita timp si antrenament, pana traduc cartea poti sa incerci sa aplici metoda in functie de informatiile date de mine , dar totusi e importanta toata traducerea fiindca sunt multe aspecte importante peste care nu trebuie sa sari. Multa sanatate !

  5. Adrian 20 iunie 2010 la 23:36 #

    Salut, si eu am aceasta problema , am fost la logoped si la psiholg dar nu a dat nici un rezultat , daca poti sa imi trimiti si mie cartea prin mail pana atunci incerc sa fac ce scrie la metoda airflow .Multumesc!

    • cpradmin 22 iunie 2010 la 12:12 #

      Salut Adrian, in leg cu cartea cum v-am spus nu prea am timp de traducere , daca vrei varianta in engleza ti-o pun pe mail daca o vrei in romana mai trebuie sa astepti , mi-a promis cineva ca o traduce dar nu am mai primit niciun raspuns…
      In legatura cu metodele folosite iti spun ca nicio metoda nu va functiona , fiindca aceste metode nu functioneaza ca un medicament. Stiu ca ai mai auzit asta , dar trebuie sa lucrezi la mentalitate si cel mai important la increderea de sine , degeaba aplici Airflow daca subconstientul tau crede ca nu vei reusi . Cel mai greu este faptul ca nu stim cum sa facem asta, trebuie sa ne studiem fiecare si sa vedem ce nu merge cum trebuie in gandirea noastra. O metoda buna dar pe care eu nu o pot aplica din motive de orgoliu este faptul sa recunosti ca esti balbait ,daca se intampla sa te balbai cand vb cu cineva apoi o sa vezi ca te simti mult mai relaxat si balbaiala te mai slabeste un pic sau chiar dispare. Eu de exemplu daca mi-e frica sa nu ma balbai ma simt mult mai complexat si se intampla inevitabilul…. Stiu ca vrei o metoda care sa o aplici si sa stii ca te scapa sigur de balbaiala , dar cu regret iti spun ca nu exista asa ceva .Totul depinde numai de tine. Eu reusesc sa imi creez o mentalitate buna si atunci cand reusesc asta nu ma balbai aproape deloc…dar nu reusesc mereu sa am o mentalitate puternica. Nu te mai gandi la balbaiala deloc , nu te mai gandi cum sa scapi de ea , fii mai nepasator in unele situatii nu te mai gandi ce se va intampla, gandeste-te ca esti superior celorlalti si ca oricum esti mult mai destept ca ei chiar daca nu poti sa demonstezi acest lucru, si o sa vezi ca balbaiala cum uiti tu de ea …asa va uita si ea de tine. Sunt foarte multe aspecte de lamurit dar nu ma apuc acum sa scriu zeci de pagini, tu trebuie sa le descoperi.Medicament exista dar nu e gata. pana atunci doar tu poti face ceva! Mult succes

  6. Andra 25 iunie 2010 la 17:31 #

    Hello, everybody! Am 25 de ani si sunt balbaita. De mica. Din nastere. Unchiul meu este de asemnea si el jumate de balbait(adica mai rar). Eu problema asta o am de cand ma stiu. Parintii mei nu au stiut cum sa o gestioneze, si din contra, chiar ma faceau sa ma simt si mai jenata cerandu-mi sa fac ceva sa nu mai fie, dar ce sa faca un copil de 5 ani singur si rusinat chiar si de propriii parinti? O perioada, anii 11-18 n-a mai aparut afectiunea si am crezut ca a trecut, dar acum lucrez intr-un domeniu unde asa ceva este ff rusions, si nu stiu ce sa mai fac. Totul a reinceput cand a trebuit sa vorbesc unui auditoriu mare, si, timida cum sunt, am inceput sa ma mai si balbai. De atunci, sunt atat de constienta ca ma pot balbai la fiecare cuvant incat chiar asta se intampla. Si am ajuns sa ma gandesc permanent la balbaiala cand vorbesc, in paralel cu ceea ce vreau sa spun/vorbesc. Si ma chinui sa scot cuvantul pe gura si mi-e totally impossible . De cate ori ma gandesc, de atatea ori ma balbai. Si asta in prezenta colegilor mei de care mi-e jena pt ca fac glume pe seama mea care de multe ori prind o tenta de batjocura si va dati seama cum ma simt; si eu as vrea sa fac glume pe seama mea, dar se vede ca balbaiala mea reprezinta o afectiune nu o chestie de moment, si nu e placut deloc pt o domnisoara care vrea isi prezinte argumentele printr-un discurs fluent si placut. Imi repet deseori ca sunt puternica ca eu pot sa trec peste, dar odata pusa in “fata cuvantului”, uite asa ma inrosesc instantaneu si incerc sa scot pruna din gat. Ajutati-ma, va rog, am mai dat mesaj pe un blog al unui psihoterapeut care m-a rugat sa il contactez, dar citind randurile tale, ciprian, si cele de pe forumul romedic cu cartea Stutter no more am renuntat. Daca vrei, va pot ajuta pe tine si awel sa traduceti cartea, gratuit bineinteles, sa ne ajutam reciproc. O seara minunata si sa scapam cu totii de balbaiala care ne da batai da cap! P.s Am dat acest mesaj si pe forumul romedic

    • cpradmin 25 iunie 2010 la 20:50 #

      Buna Andra, ma bucur foarte mult ca ti-ai petrecut cateva minute pentru a-ti transpune povestea aici . Citind povestea ta parca mi-o auzeam pe mea . Sunt destul de asemanatoare din urmatoarele puncte de vedere: Si eu sunt balbait de mic copil , la fel parintii mei nu au stiut sa o gestioneze asa ca au ignorat-o sperand sa piara de la sine, ceea ce desigur nu s-a intamplat. Mereu am stiut sa imi ascund balbaiala dar ea era prezenta , depuneam mari eforturi sa am o fluenta perfecta, reusind sa ma descurc cat de cat am zis ca nu e o problema asa mare. Asta pana acum cateva luni cand s-a intamplat un lucru socant si inacceptabil pt mine. La prezentarea unui proiect la facultate pur si simplu m-am blocat complet abia am scos 2-3 cuvinte apoi am refuzat sa mai prezint.. . nu mi s-a intamplat niciodata asa ceva…in trecut la prezentari aveam doar un tremurat in voce de emotii si doar atat. Cand ti se intampla asa ceva o data..deja totul este terminat dpdv psihic , prin urmare la urmatorul proiect s-a intamplat exact acelasi lucru …deja asta fost un lucru socant, ma gandeam ca asa mi se va intampla mereu . Ca urmare am incercat sa gasesc o solutie si am tot cautat pe internet zi si noapte in continuu si am observat cu stupoare ca in Romania nu ai ce sa gasesti …nimic dedicat noua doar “invitatii pe la cabinete particulare” apoi am cautat pe site-uri din America unde se pare ca acolo exista o consiliere mai buna. Sincer vorbind boala asta daca nu facem ceva sa o vindecam ne distruge viata. Si asa m-am gandit sa facem un blog sau un forum ceva care sa fie pentru noi …poate unu dintre noi reuseste sa scape de problema si vrea sa ne impartaseasca si noua si sunt extrem de fericit cand intalnesc persoane ca tine care vor sa faca cu adevarat ceva. Eu am foarte multe idei care cred ca sunt bune chiar daca din comoditate zic ca nu am timp sa le aplic… In legatura cu cartea , Awel nu mai da niciun semn de viata , daca vrei cartea (in engleza) pot sa ti-o trmit pe mail/messenger (ad_litteram08@yahoo.com) Poti intra pe mess fara probleme si ti-o voi trimite cu mare placere , sau o poti gasi foarte usor pe google daca preferi sa nu comunicam pe messenger, putem imparti cartea in doua parti pentru a traduce amandoi sau cat poti tu , doar sa imi comunici cum vrei sa procedam. Eu iti doresc multe sanatate, la revedere!

  7. Marina Rasnoveanu 25 iunie 2010 la 20:32 #

    Buna, Andra! Ma bucur foarte mult ca ai postat aici si comentariul. Ma aflu oarecum intr-o situatie similara doar ca eu ma balbai foarte putin si asta pentru ca am avut de indurat in adolescenta niste momente dificile care mi-au pus la incercare problemele de vorbire, dar in acelasi timp m-au fortat sa caut metode pentru a ma controla si pentru a gasi solutii. Ce iti pot spune eu: am facut psihoterapie, nu m-a ajutat, desi pe tine s-ar putea sa te ajute pentru ca vad ca la tine problema asta tine de mental. Asa cum a spus si Ciprian, cartea si metoda asta o fi ea buna, dar e greu de aplicat, deci eu una nu prea cred in ea. Pot sa iti spun doar ceea ce m-a facut pe mine sa ma balbai foarte foarte putin: psihicul foarte bun.

    Spui despre colegi, despre faptul ca esti obsedata de asta. Aici este greseala ta. Oamenii cu adevarat importanti, inteligenti, valorosi, NU vor rade de defectul tau. Iar tu nu trebuie sa te porti de parca ai facut ceva rau, ci sa te iei tu in primul rand asa cum esti. Atunci cand le vei spune verde in fata ca nu le permiti sa faca glume d-astea pentru ca defectul asta e un mizilic fata de prostia altora, faptul ca important e ce ai tu in cap, cat de capabila esti, nu ca spui de doua ori niste silabe, atunci se vor opri si te vor vedea altfel.

    Uita-te foarte bine la tine, la cine si cum esti si nu lasa pe nimeni sa strice imaginea asta. De-abia in momentul ala nu te vei mai balbai atat de rau.

    Multa bafta!

  8. Andra 28 iunie 2010 la 16:42 #

    Marina, multumesc mult pentru vorbele incurajatoare, vroiam sa iti multumesc mai demult dar am uitat. Ai dreptate, poate psihicul meu nu este o latura forte la mine, cel putin in acest moment. In general, am fost o persoana foarte puternica, si vreau sa cred ca nu m-am schimbat, adica problema asta nu m-a schimbat astfel incat sa imi afecteze psihicul. Cu privire la colegii mei, ei nu sunt rauvoitori, dar stii tu cum se intampla intr-un birou: se glumeste, se rade, se discuta etc. si uite-asa nu se pot abtine sa nu faca o gluma si pe seama mea. Am sa citesc si cartea sa vad cum o fi. Imi pare asa de rau ca tocmai eu trebuie sa fiu in situatia asta, mai ales ca am citit ca exista de trei ori mai multi barbati cu balbism decat femei. Si totusi ma gandesc ca altii poate sufera de boli grave sau incurabile si eu ma plang cu balbaiala mea. Dar asta ma afecteaza asa de tare! Mi-e asa parca sa mai zic si un banc de jena, daca ma intelegi. Mersi mult si o saptamana frumoasa!

  9. Marina Rasnoveanu 28 iunie 2010 la 16:47 #

    Da..si eu am citit partea cu barbatii raportati la femei:) Nu te ingrijora, sa stii ca alte statistice arata ca cei cu problema asta au o inteligenta foarte mare, deci exista si reversul medaliei. Eu de exemplu am invatat sa ma cunosc foarte bine si stiu ca am tendinta sa ma balbai la cuvintele care incep cu vocale si atunci incerc sa le evit. Psihologul la care am fost imi zicea ca nu e bine, dar nici terapia lui nu a dat roade. Si incearca sa vorbesti rar, in propozitii scurte, nu stiu..pe mine ma ajuta ca nu ma gandesc si ca ma plasez pe mine deasupra tuturor. Nu, nu e vorba de infatuare, dar sa stii ca exista “boli” sau defecte mai grave decat balbaiala, cum ar fi de ex prostia, deci.. relax…! Te pup si multa bafta in continuare!

  10. Sevy 1 iulie 2010 la 17:30 #

    Buna ziua Ciprian!in primul rand tin sa te felicit din tot sufletul pentru curajul si pentru bunatatea de care ai dat dovada si anume ca vrei sa ajuti persoanele care se confrunta cu aceasta problema destul de dificila si anume balbismul.In aceeasi situatie ma aflu si eu de foarte multi ani.Aceasta problema cu care ma confrunt imi influienteaza viata,ma face sa imi pierd increderea in propriile forte,ma face nefericita si neimplinita in unele cazuri dar din momentul in care am dat de acest site va jur, increderea, fericirea si implinirile au reinceput sa apara.Nici nu va inchipuiti ce imp. e pentru mine sa scap definitiv de aceasta corvoada si sper din tot sufletul sa nu raman cu fericiriea si increderea doar pe jumatate ci s-o ducem la bun sfarsit si anume sa scapam definitiv.Nu cred ca as exagera daca as spune ca fericirea vietii mele e sa trec peste pasul acesta care mi-a ruinat viata deoarece daca as scapa definitiv nimic si nimeni nu va sta in calea mea,in tot ceea ce mi-am propus sa fac mai mult decat am realizat pana acum.In viata trebuie sa fii activ, sa comunici cu toti oamenii dar cu aceasta problema grava e foarte greu sa te implici in anumite proiecte de teama ca te vei face de rusine.Cum ai spus si tu Ciprian intotdeauna am ascuns aceasta problema dar ea era prezenta tot timpul.Tin sa precizez faptul ca am ascuns-o atat de bine incat nimeni nu stie ca sufar de aceasta tulburare,pot spune ca balbaiala este total invizibila dar niciodata nu am scapat de frica ca ma voi face de rusine.La mine problema se accentueaza atunci cand sunt intre prieteni sau cand sunt la locul de munca alaturi de colegi,imi este frica sa vorbesc de teama ca ma voi bloca si din cauza aceasta nu vorbesc foarte mult ci doar cand sunt intrebata.Slava lui Dumnezeu ca suntem asa cum suntem, trebuie sa ne gandim ca sunt altii care nu pot vorbi asa ca de m-as ruga neincetat Lui Dumnezeu tot nu ar fi de ajuns pentru sanatatea,pentru viata imbelsugata si mai ales pentru aerul pe care il respir.Nu am stat de vorba cu absolut nimeni pe aceasta tema nici macar cu parintii pana acum cateva zile cand i-am spus mamei plangand ca eu nu am incredere si ca nu pot fi fericita din cauza acestei probleme.Totul s-a intamplat cand aveam 6 – 7 ani cand eram pe strada si ne jucam cu copiii.Pe strada noastra era un baiat care se balbaia exagerat(tin sa precizez ca nu sunt din nastere dar bunicul si tatal meu au aceeasi problema deci putem spune ca este si ereditara).Doamne de unde mi-a venit sa zic! ca “ce imi place cum vorbeste”,am intrat in casa si i-am spus si mamei ca mie imi place cum vorbeste baiatul respectiv.N-au durat 2 zile ca asa am inceput sa vorbesc si eu:(((((((pe vremea aceea si la mine era exagerat de mult.Parintii cum au observat m-au dus la preot de m-a citit si inca o data ii multumesc lui Dumnezeu ca pot vorbi dar am ramas cu anumite fraze sau cuvinte pe care nu le pot pronunta .Nu trebuie sa uitam ca profetul Moise a avut aceeasi problema si s-a rugat in felul urmator;Doamne,deschide-mi mie pieptul si usureaza-mi mie lucrul ce trebuie sa-l implinesc si dezleaga-mi nodul limbii mele pentru ca ei sa priceapa vorbele mele!in momente dificile si nu numai eu asa ma rog si recomand tuturor sa se roage,nu uitati ca D-zeu ne este alaturi intotdeauna.Am citit pe internet de anumite exercitii pentru combaterea balbismului,nu stiu cat de eficiente sunt dar as dori sa le pun in practica daca as sti care sunt acelea.Ciprian daca ai timp si buna placere am putea vorbi si pe yahoo sau pe blog cu totii ca sa comunicam mai eficient.In legatura cu cartea sunt si eu ca si ceilalti foarte interesata si imi doresc sa fac rost de ea.Sunt interesata de tot ce se intampla si tot ce se scrie pe acest site,va rog nu ma uitati!Multa sanatate!nu am stiut unde sa postez comentariul asa ca l-am scris in mai multe locuri,sper ca nu am deranjat.

  11. Sevy 1 iulie 2010 la 17:34 #

    IMI CER SCUZE AR FI TREBUIT SA SPUN BUNA ZIUA TUTUROR.BUNA ZIUA TUTUROR CELOR CARE SUNT PE ACEST SITE!

  12. Sevy 4 iulie 2010 la 09:06 #

    Nu inteleg de ce nimeni nu mi-a raspuns pana acum:(((eram atat de entuziasmata si de fericita ca in sfarsit am gasit solutia problemei de atatia prezenta in viata mea.Incet incet incep sa-mi pierd increderea dar totusi incerc sa cred ca poate sunteti in vacanta si nu ati avut timp sa mai accesati siteul.

    • cpradmin 4 iulie 2010 la 10:48 #

      Buna Sevy, in primul rand vreau sa imi cer scuze ca nu ti-am raspuns in scurt timp, am vazut ce ai postat dar nu am avut timp sa dau reply, stiu ca spuneai de o metoda mai buna de a comunica asa ca ti-am bagat in lista mea mea de messenger id-ul care imi apare cand postezi (canan_islam@yahoo.com), dar nu mi-ai dat accept.
      In al doilea rand tin sa iti multumesc din suflet ca apreciezi ceea ce incercam sa facem noi aici si sper sa faci parte din grupul care incercam sa facem ceva concret. Despre balbaiala si metodele de combatere a acestuia as putea scrie zeci de pagini . Imi pare rau ca in ultima vreme nu am mai postat nimic dar am fost foarte ocupat cu facultatea. In legatura cu traducerea cartiii, inca se deruleaza acest proces dar am un scurt rezumat de cateva pagini despre metoda Airflow care ti-o pot pune la dispozitie oricand doresti. Ca sa scurtez, sper sa putem vorbi mai amanuntit si mai eficient pe messenger daca doresti (ad_litteram08@yahoo.com) fiindca , intr-un dialog interactiv ne putem intelege mai bine. Multa sanatate si imi cer scuze inca o data pentru raspunsul intarziat .

  13. Andra 5 iulie 2010 la 11:19 #

    Buna, Sevy!
    Nu te supara, te rog, ca nu ti-a raspuns nimeni. Si eu de pilda, am fost intr-o mini vacanta zilele astea si nu am avut acces la internet. Increderea nu trebuie sa ti-o pierzi, pentru ca suntem toti aici pe site-ul asta ca sa ne ajutam si sa ne sfatuim reciproc. De pilda, traducerea cartii este in curs de derulare , eu am citit sfaturile de acolo dar important este si increderea pe care o ai tu in tine, asa, de pilda, cum imi spunea mie Maria. La mine merge foarte bine cititul. Daca citesc mult o perioada, sa zicem 2 saptamani, ma trezesc fara sa vreau ca nu ma mai balbai. Dar cand zic citit zic cel putin 2 ore pe zi, deci pentru asta nu stiu daca gasesc timp in fiecare zi. Asa am gasit pe multe site-uri, in special din strainatate, metode pe care sa le incerci sa nu te balbai, pe care in mare parte le-a enumerat si ciprian pe acest site. Deci, daca tu ai vreo metoda care a mers la tine, cel putin temporar, sau ai ceva noutati in materie, suntem bucurosi sa le auzim!
    Numai bine si sanatate!

  14. Alexandru Ilie 20 octombrie 2010 la 15:13 #

    Salutare la toata lumea.

    Karma, intr-adevar se manifesta in viata noastra…dar trebuie sa si crezi in ea.

    Eu am reusit aproape sa-mi depasesc balbaiala in romana, dar pentru asta mi-au trebuit 5 ani de lucru asiduu asupra personalitatii si a credintelor mele interioare, plus 1 an de terapie intensiva la psiholog.

    Acesta mi-a spus ca poate am fost intr-o viata anterioara un razboinic viking si am taiat maini si capate, iar acum imi platesc pacatele :)) .

    oricum foarte tare blogul si succes in continuare.

    sper sa ne auzim si pe mess sau skype: id-ul meu este alexei_marcovici

  15. Carmen 28 noiembrie 2010 la 17:42 #

    Buna Ciprian,

    As dori si eu minunata carte despre care vorbesti in acest articol. Din pacate vobesc prea repede si ma balbai si sper sa gasesc aici ceva folositor.

    Mersi anticipat!
    cu drag,
    Carmen

  16. Mircea 6 octombrie 2011 la 15:43 #

    Salut! Si eu am o problema asemanatoare. La mine, balbismul apare doar atunci cand citesc. Se poate spune ca am doar 50% din problema. Pentru mine si jumatate este prea mult . Am observat ca de cand a inceput scoala , problema s-a accentuat. Daca pana acum, mai reuseam sa maschez balbismul atunci cand citeam cu un stranut , un tusit sau altceva, acum treaba e grava; pur si simplu ma blochez la primul cuvant din prima propozitie si nu pot sa scot o silaba pe gura. Acasa, daca citesc singur nu am absolut nici o problema . Sincer, sper sa existe o solutie pentru problema noastra , dar pana atunci am incercat sa ma impac cu ideea . Bafta multa tuturor !!

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

