2012 in review

2 Ian

The WordPress.com stats helper monkeys prepared a 2012 annual report for this blog.

Here’s an excerpt:

600 people reached the top of Mt. Everest in 2012. This blog got about 5,900 views in 2012. If every person who reached the top of Mt. Everest viewed this blog, it would have taken 10 years to get that many views.

Click aici pentru a vedea raportul complet.

6 Răspunsuri to “2012 in review”

  1. rebeca 2 Ianuarie 2013 la 21:31 #

    Foarte frumos articol!!!

  2. Razvan 4 Februarie 2013 la 01:55 #

    Salut Cip
    Sper ca inca mai esti activ pe blogul tau. Am 27 de ani si ma lupt cu problema balbaieli de la 12 ani plecand intr-o tara straina si dand peste o limba noua am inceput sa am probleme si sa ma blochez pe anuminte silabe sau sa repet cuvinte. Cu mari eforturi am reusit sa elimin din intensitatea problemei dar totusi continui sa am reactii de balbaiala in momente de suparare sau de repezeala. Continui cu exercitii de autosugestie si autocontrol avand rezultate pozitive. Mi-ar placea sa-mi pui pe mail cartea tradusa de tine” the comprehensive stuttering theraphy” , daca poti binenteles.
    Ti-am citit toate postariile tale si chiar ma bucur ca ai avut aceasta initiativa si ca renasti speranta pierduta pentru unii(sincer ma obisnuisem cu ideea ca asta sunt si ca voi incerca sa fac tot posibilul dar daca nu exista remediu ….asta este) dar gasind blogul tau am prins curajul de a continua si a privi cu optimism .
    Felicitari si astept cartea,
    Razvan

  3. Adina 9 Februarie 2013 la 12:44 #

    Am revenit.

    Am inceput facultatea am terminat si sesiunea si mi-am facut pe ici pe colo niste amici.

    Cu balbaiala..o duc MULT MAI BINE!!
    Am observat ca atunci cand trb sa vorbesc liber vorbesc fluent , cand ma impreietenesc cu cineva vorbesc fluent ..numai cand sunt STRESATA vorbesc cu mici incurcaturi.
    Una peste alta am un coleg ce credeti-ma E MAI BALBAIT CA MINE insa cred ca numai EU am observat asta.
    ASTA E problema noastra, noi credem ca lumea ne observa dar ea NU BAGA de seama daca noi ne comportam normal!!O ia ca pe o greseala normala de vorbire!

    Eu am avut foooarte putine incidente cu balbaiala..incat chiar uitasem ca mai sunt balbaiata si nu bagam de seama.
    Am avut un proiect ORAL de prezentat la management.La cat am fost de stresata(Ca-si da seama lumea ca-s balbaita) NU M-AM BALBAIT!pentru mine o mare parte din defect se afla in subconstiient.Si da , de acum vreau sa cred ca vorbesc FLUENT si POT FACE ORICE!

    Dupa sesiune am zis ca schimb tot.N-o sa-mi mai fie frica de alte persoane noi .Mereu la intalniri am bagat scuza balbaielii insa nu , NU INTERVINE DACA O STAPANESC!

    Voi ce mai faceti?

    • cpradmin 12 Februarie 2013 la 19:21 #

      Si eu sunt bine, sunt foarte ocupat cu job-ul ..masterul..si multe altele , nu mai am timp de nimic in ultimul timp. Pe partea de vorbire sunt destul de multumit, reusesc sa fiu fluent cea mai mare parte a timpului, poate fiindca in job-ul meu trebuie sa vorbesc toata ziua la telefon.. in fine..Ma bucur ca ne-ai mai impartasit din experienta ta si cu aceasta ocazie ii intreb si pe ceilalti cum va mai merge , cum ati evoluat si ce ati mai facut in ultimul timp???

      Ciprian

  4. rebeca 15 Februarie 2013 la 11:36 #

    Buna,
    Am mai incercat sa trimit un comentariu, daca o sa apara doua, nici o problema:)
    Eu sunt f bine, am zile si zile, dar in majoritatea zilelor ma descurc foarte bine, tine de atitudine si de modul in care privesc lucrurile, tot timpul incerc sa privesc in perspectiva.
    Copiii sunt mari si-mi aduc multe satisfactii.
    Imi ”redactez ” zilele astea CV-ul si o sa-l depun in cateva locuri, la ceva clinici particulare…imi caut de lucru:)
    Am ince[put de
    saptamana asta sa confectionez bijuterii hand-made, martisoare, margele, bratari, brose, de astea; imi place foarte mult, e un hobby, dar, mai incolo o sa incep sa si vand, cand voi aduna mai multe. Imi ies foarte frumoase, imi place enorm ”meseria” asta, imi aduce multe satisfactii, ma distrez facandu-le.Comand ce am nevoie pt ele pe net, iar cu timpul o sa ”cresc”, acum sunt doar la inceput, totul e mai ”timid”:)
    Ma bucur ca am mai citit vesti despre voi, va doresc sa fiti si sa fim fericiti:) ne mai auzim
    pa pa
    va pup

  5. Raluca 19 Martie 2013 la 20:47 #

    Buna seara! Am citit toate postarile si sunt foarte interesante! Si eu ma lupt cu aceeasi problema, as dori sa discut cu voi despre acest ” defect”. O seara buna! Astept raspunsurile voaste!

Lasă un răspuns

